חייגו 0722-657-846 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    חייגו 0722-657-846 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם



      וו גרירה בראשון לציון

      אנחנו במוסך רונגד מתמחים בהתקנת ווי גרירה לרוב סוגי הרכבים, בין אם מדובר ברכב משפחה, רכב עסקים, רכב עבודה, טנדרים, ג'יפים ועוד.

      לרשותנו כל הכלים הנדרשים לצורך ביצוע העבודה בצורה הטובה והמהירה ביותר, על מנת שהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מוו גרירה עבור עגלות נגררות או אלמנטים אחרים שזקוקים לוו שכזה.

      אנחנו מעסיקים במוסך צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולענות לכם על כל שאלה בנושא.

      פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר

      אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר האינטרנט שלנו ואנחנו נשמח לספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ואת כל המידע שאתם צריכים בנושא.

      אנו ממוקמים בכתובת: יצחק בן צבי 36 ראשון לציון | טלפון ישיר: 0722-657-846

      רונגד

      א.רונגד רכב בע"מ

      רח' יצחק בן צבי 36, ראשל"צ
      טלפון: 0722-657-846

      מוסך רונגד

      וו גרירה – המדריך השלם לרכישה הטובה ביותר

      יש לכם נגרר שאתם רוצים להשתמש בו בבטחה? בין שאתם מובילים עגלה ובין שזה אופנוע ים, חשוב שנדבר אתכם כאן ועכשיו על וו גרירה. איך קונים וו גרירה ולעשות את הבחירה הבטיחותית? אם אין לכם מושג איך לרכוש וו גרירה לרכב או איך לבצע התקנת וו גרירה, אולי כדאי לכם להמשיך ולהעמיק במדריך הבא.

      גרירה – למה זה חשוב ואיך זה יכול לסייע לכם לשמור על מקסימום בטיחות בכביש?

      אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת וו גרירה או וו גרירה לרכב והתקנתו, חשוב לבדוק את כל האתגרים המקצועיים ובו זמנית את הצרכים שיידרשו כדי להוביל את הנגרר בצורה הבטוחה ביותר הפעם על פי כל דרישות הבטיחות והחוק.

      למה משמש וו גרירה?

      וו גרירה לרכב לרבות גרירה תפוח הוא אביזר שלמעשה מחבר בין הנגרר שלכם לבין הרכב שלכם בצורה הטובה ביותר או כך לפחות חשוב לצפות. כשמדברים על וו גרירה לרבות גרירה תפוח, מדברים על משהו קטן מאוד אבל הוא אינו שונה מבחינת התקנות הנדרשות כלפי ההתקנה, סוג הרכב לרבות התייחסות לוו עצמו.

      דבר נוסף הוא להבין מה ואיך מתקינים את הוו עצמו לחלק הנגרר של הרכב ובגדול חשוב לבחור וו חזק, יציב ובעיקר אחד כזה שישמש אתכם לאורך שנים ולא ישפיע על מאפייני הנסיעה השונים במטרה שלא לפגום את הנסיעה ואף לסכן את הנוסעים.

      איך בוחרים את וו הגרירה?

      לכל אדם פרטי או בעל עסק שיש נגרר כזה או אחר לשימושים פרטיים או עסקיים יש את הצורך בוו גרירה בטיחותי. עם זאת, לכל אחד מהם יש את השימוש האחר ואת הצורך בגרר רגיל או ועד סוג של וו גרירה תפוח המאפשר כל מיני סוגי נגררים.

      בגדול חשוב לדעת כי יש מטענים גדולים, יש נגררים קטנים ויש אופנועי ים, ריהוט ואפילו ציוד או חומרים מסוכנים וכן לדבר גם על השיקול הכלכלי שחייב להילקח כאן בחשבון לפני שעושים את הבחירה הנכונה.

      מה כוללת התקנה של וו גרירה?

      לא משנה אם זה רכב פרטי או רכב גדול יותר, בשלב הזה, חשוב ביותר להביא בחשבון הן את ההתאמה לרכב וכן לבחון התקנה מקצועית ובטיחותית בכל מובן של מילה וכאן, בדיוק כאן לא. רונגד יש את כל הפתרונות להתקנה הטובה, החזקה וזו שתחזיק לכם לאורך שנים.

      מחפשים מקום מוסמך שיכול לעשות זאת עבורכם? א. רונגד המקום שמתחייב לכם על התאמה נכונה, התקנה בטוחה והכי חשוב מקצועיות ושקיפות מעל לכל.

      אלו סוגי ווי גרירה יש ומה כדאי לבחור?

      הוו המוכר הוא וו גרירה שמתוקן בקביעות אל הרכב. הוו הזה יתאים יותר לאנשים שרוצים תוספת לרכב אבל בו זמנית מביאים בחשבון את כל השינויים ותכנון החנייה והנהיגה שלהם בהתאם לוו החדש והקבוע.

      למה זה כל כך חשוב? בעיקר כדי שלא לפגוע ברכבים אחרים נוכח אי לקיחה בחשבון את הפרטים הנ"ל לרבות חישוב שמירת המרחק הנכון. בגדול, היתרונות של הוו הזה באים לידי ביטוי בצמצום הסכנות והזמינות בכל רגע וכל זמן.

      סוג נוסף זה וו גרירה שניתן לשליפה, אתם יכולים לשלוף ולהרכיב בכל פעם שאתם עומדים לגרור את הנגרר שלכם. הוא יעלה לכם קצת יקר יותר אבל היתרון שהוא נשלף ולא מצריך אתכם ללמוד ולהתנהג מחדש. כמו כן, השליפה לא משאירה שום סימן.

      וו נוסף הוא וו גרירה תפוח והוא מיועד לכלי רכב כבדים וגדולים דמוי יותר משאית ענקית שמשקלה עד שבע מאות וחמישים ק"ג לפחות.

      כאמור, וו זה יתאים לחלק מהאנשים ובטח לא לכאלה שירצו לחלץ רכבים שנתקעו. רוצים להניע את אופנוע הים? עכשיו תוכלו להשתמש בין היתר בוו גרירה זה.

      סוג נוסף של וו גרירה הוא הוו המשולב, וו שיכול לגרור הכול מהכול גם אם מדובר במשקלים כבדים ביותר. שלא כמו וו התפוח, כאן לא תהיה הגבלה של משקל וזה בהחלט יוכל להתאים לעסקים או אפילו לדברים תעשייתיים וצורך מקצועי בהתאם.

      בגדול? לא משנה באיזה וו מדובר, לפני שבוחרים אותו חשוב ביותר להבין באיזה כלי רכב מדובר והאם בסופו של דבר הוא מתאים לגרור כל משקל ולהעמיס את הנגרר הייעודי.

      התקנות וו לגרירה – זה יכול לעזור גם לעסק שלכם

      יש אין ספור סיבות להתקין וו גרירה, יש לרכב פרטי, יש פרטי ויש גם תעשייתי וכאן נשאלת השאלה, האם הוו המסוים יתאים לפעילות המסחרית או התעשייתית שלכם? בוודאי שכן, אצלנו בא. רונגד מאפשרים לכם את כל סוגי הווים להובלת דלקים, חומרים מסוכנים, בעלי חיים, גנרטורים לרבות תחומי החקלאות.

      מהי הבירוקרטיה הנדרשת לשם התקנת ווי גרירה פרטיים או עסקיים?

      אין זה משנה אם מדובר בהתקנה או הסרה של וו גרירה, כך או כך, חשוב לשנות את הרישום במשרד הרישוי בעמדה המתאימה בסניפי משרדי הרישוי ברחבי הארץ.

      אלו מסמכים צריך להביא אם רוצים להתקין או להסיר וו במעמד משרד הרישוי?

      כדי שתוכלו להירשם או להסיר וו חשוב להצטייד במסמכים כדלקמן:

      • יש להציג אישורים ופנייה מטעמו של היצרן ישירות אל משרד הרישוי – זאת על פי נוהל 5/2008.
      • כמו כן חשוב כי המסמך יהיה חתום בחתימה וחותמת מנהלים מקצועיים וכן מפעלי הייצור עצמם.
      • בנוסף יש להציג את אישור המתקין וחתימה של המנהל עצמו לרבות הגוף המייצר – גם זה על פי הוראות הנוהל 5/2008.

      כמו כן, יש להצטייד בתעודת שקילה וכן לא לשכוח את הרישיון שלכם כדי לאשר כי אכן מדובר בכם ולא במישהו אחר.